środa, 6 lipca 2016

Yyyymmm... Hej?

Cześć z tej strony Paulina

Nie będę przedłużać. Nie będziemy pisać dłużej tego bloga. Dużo się pozmieniało. Straciłam kontakt z Olą co często daje mi się we znaki (tak tęsknię za Tobą Aleks, ale nawet nie wiem czy pamiętasz, że istnieję). Nie jesteśmy już ibf, piszemy razem od święta coś tam na snapie... Nie będę pisać jak mi to źle po tym.

Ten blog naprawdę mi się spodobał. Lubiłam go pisać. Mimo tych błędów jakie popełniałyśmy ale czego można było od nas oczekiwać? Wasze komentarze, chuj z tym, że były od naszych przyjaciół z "reala" - motywowały nas do pisania. Uwielbiałam czytać, do tej pory uwielbiam, jak komuś podoba się to co robię. Zawsze też chciałam, żebyście wytykali nam błędy bysmy mogły to poprawić, ale tego było od was mało. I tak DZIĘKUJĘ, ŻE WYTRWALIŚCIE Z TYM BLOGIEM DO KOŃCA.

Pamiętam to jak wymyślałyśmy nazwę, albo kłóciłyśmy się o imię głównej bohaterki. Wow to było rok temu, ponad, a ja wszystko pamiętam. Lubiłam to pisać, ale no cóż, nie sprawdziło się to. Mam w wordzie napisane z pół rozdziału 9. Śmieszy mnie to jak szybko rozwijałyśmy akcję ale widocznie żadna z nas nie lubiła pierdolić od rzeczy.

Sama nie kończę pisania. Znaczy się kończę na blogspocie. Nigdy nie lubiłam tej "witryny" czy coś. Za dużo problemów z nią miałam. Moją twórczość możecie znaleźć na Wattpadzie pod nickiem @CurlyCrazyMofo

To była ostatnia notka jeśli chodzi o mnie. Nie wiem czy Aleks o tym pamięta, więc ogólnie to będzie ostatnia notka.

Więc no cóż, nie wyszło.
Ostatni raz mówię Wam "Cześć"
                                                                                                                Juźek (?) xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz