wtorek, 14 października 2014

Hej!

Hejo!
Tutaj Paulinka! Z bloga "Życie To Nie Bajka..."
Będę jedną z autorek tego bloga. Tak może krótki opis o mnie?
Mam niebieskie oczy, blond włosy, jestem krótkowzroczna no i co tam jeszcze. Jestem dziwna. Nie potrafię jeździć na desce, jestem jakoś psychicznie chora. Reszty dowiecie się w swoim czasie. Chyba.

Hej!
Tutaj Ola, druga autorka bloga. Jest to mój pierwszy blog. Wyżej napisała o sobie Paulina, ale ona ma na imię Juźek tylko jeszcze o tym nie wie. Jestem wysoką brunetką o niebieskich oczach i kręconych włosach. Podobnie jak moja koleżanka jestem upośledzona psychicznie (oczywiście pozytywie, żeby nie było). Nie umiem jeździć na rolkach (miałam dwie złamanie ręce przez jazdę na nich). No to chyba w skrócie tyle. Mój charakter poznacie w trakcie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz