piątek, 17 października 2014

Zdjęcia :D

Hejo! Tutaj Pauka (Juźek [ jak kto woli ]). Ola mnie zabije już po raz setny. Tym razem Ona nie wie, że coś wstawiam. Hahahahahha chciałabym się z Wami podzielić gifami. Mogę?
Łapcie kilka:

Nialluś:




*Niall* - Ale ze mnie modelka!

*Niall* - Ahh... teraz kazda na mnie poleci.






Tak, tak będę twoja. :D

*Niall* - Może się nie skapną, że nie umiem tańczyć


hahahahhaha ten ostatni mnie rozwalił
To teraz Nasz DD (Daddy Direction):







My Lanielle *-*


Teraz może Zayn? Lub nie Zerrie!:







Super zdjęcie na policji. :D hahahah

 
 Ten photoshop ( lub jak kto woli fotoszop) jest mojego autorstwa. Amatorski, ale mi się nudziło!

Teraz czas na............... (fanfary proszę)
ta ta tadam!
Larrego:








Sweet *-* ^^



Larry Kiss????

Spójrzcie na bio. Larry is real!

Słodko wyglądają robiąc takie same ruchy

Szkoda, że Lou skapnął się, że kamery są skierowane w Ich stronę :'(

I najlepsze na koniec. :D


Mam pytanko... Znaczy się dwa... Kto obroni mnie przed Olą?
Chcecie bym dodawała jakieś ciekawostki o Naszych chłopakach?
Jeśli przeżyłeś/aś po tych zdj. w komentarzu napisz "Larry Is Real" (musiała, po prostu musiałam XD). Do napisania :*
PS. Ola nie wściekaj się za to na mnie. Musiałam to wstawić. To jest takie Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :D XD. :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz